testing

                                                                 Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 14, 2012

Panggilan telefon yang paling melegakan hati.....hee

Fuhh.....fuhh...fuhh...
kalau sebelum ni memang takkan jawab kalau tak kenal nombor siapa yang call
tapi tadi ada call
then aku jawablah...
yahooo...alhamdulillah..dipanggil interview untuk jawatan..."tutttt..."
so..aku nekad kali ni nak buat yang terbaik..
tak kisahlah diorang offer gaji berapa...
memang nak blah cari tempat baru...

rasa-rasanya inilah panggilan yang paling aku tunggu-tunggu selama ni..
dah berpuluh-puluh vacancy aku fill in the blank...hee
tapi 1 pun tak sangkut...cehhh...
nak kata aku ni bodoh sangat...belajar sampai Degree tu...
nak kata aku tak pandai bercakap...lecturer tu...
ni semua soal rezeki kan..
bukankah jodoh, rezeki, ajal dan maut tu rahsia Allah...
jadi, kalau memang ini benar rezeki aku...
aku akan letak jawatan.....notis 1 bulan........
hahahahaha....

1 comment: