testing

                                                                 Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 12, 2012

Desperate nak cari keje lain....

pagi tadi sempat gak search keje kosong..
then tengok ada job vacancy kat 1 kolej kerajaan negeri..
cepat2 siapkan sijil2 yang diperlukan..
chat kat FB..ckp ngan pegawai nk kuar jap hantar borang keje..
pegawai best..always kaw-tim...hee

sampai tempat dituju, terus jumpa ngan head of HR
kebetulan mmg kenal ngan orang tu
sbb dulu dia offer keje, aku lak gatal2 tolak
merayu2 aku tadi kat dia supaya tlg aku dptkan job tu
lega siket bila dia kata "i'll try my best, intan..then kebetulan nk advertise lebih byk vacancy lps ni"
fuuhhhh........alhamdulillah.......
mintak2 dptlah lepas ni...
kalau dpt, gerenti aku tak tolak lg..
mmg dh desperate nk keje lain..even gaji kurenggg siket dari skrg pun xpe..
i need a new environment...
almost 5 years kt sini...tepu otak aku...
hahahahahahaha.....

No comments:

Post a Comment