testing

                                                                 Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 5, 2012

Kehilangan....

aku mencarimu di serata dunia
aku mencarimu di segenap apa pun
aku mencarimu sehabis dayaku
aku mencarimu sepenuh kegigihanku.....

aku tidak bertemu apa petunjuk pun
aku tidak berjumpa sesiapapun yang hampir denganmu
aku tidak tahu mana lagi harus ku tuju
aku hilang punca dan arahku....

katakan padaku apa harus ku lakukan
jeritlah padaku apa yang kau mahu dariku
laungkanlah segala kekusutan hatimu
agar hatiku bisa tenang setenang kau melepaskan aku......

aku kira kau sedang bahagia....
tapi kau pula menyangka aku sebenarnya yang sengsara
jikalau pun aku sedang merana adakah kerana kau sedang di sana
tetaplah setia dengan takdir Yang Esa....
usahlah lagi kau terus mendera.........

sehingga kau pergi tinggalkan aku sendiri....
aku masih terasa berkecil hati..........
sememangnya kau yang tak mengerti
mengapa aku pula yang kau cari lagi!

jika kau merasa KEHILANGAN.....
aku ini...lebihlah lagi..........

No comments:

Post a Comment