testing

                                                                 Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

aku pitam....

hari Sabtu pagi..jam 5..aku dah sakit perut sangat
kejap2 masuk toilet..
cirit-birit...
kejutkan Papa...Papa amik minyak angin sapu kat perut..
ingatkan dah elok..
masuk toilet lagi..
ada dalam 8x..
Papa tak jadik nak gi OT sebab tengok keadaan aku makin teruk..
last2 aku baring depan TV..tengok 'Khabar Haji'..
teringat kat mak....:'(
terus tak boleh tidur...aku kemas rumah dalam keadaan perut yang sakit..
jam 12..Papa ajak gi makan kat luar
makan nasi ayam..ada lar dalam 3 suap je aku makan
yang lain Papa habiskan...
perut dah x tahan sangat..
Papa bawa gi klinik..
doktor lak takde...
aku cakap ngan Papa..xpelah..nak gi Jusco..nak beli beg..lps tu bru g klinik balik..
masa nk bayar..kena beratur..ramai orang...
bila turn aku, cashier tanya nak beg yang mana sbb hari tu..hari tanpa beg plastik..
aku tunjuk beg kaler coklat..
masa tu mata aku dah berat..pandangan dah kabur..
aku terus toleh pandang Papa..."Papa...."...
aku terus rebah kat situ...
pekerja Jusco cepat2 amik kerusi roda..
Papa papah aku duduk...
diorang tolak aku sampai ke kereta...
muka Papa masa tu dah panik sangat...
maafkan Mama sebab xdgr cakap Papa..nk keluar jugak..wlpn x sihat..
Papa bwk g klinik Amal..
smpi kol 2.30..tp doktor masuk kol 4..
kalau aku nak beranak..dah lama aku terberanak kat situ....
doktor cuma ckp..."perut awk masuk angin sbb awk x mkn"
tu je ke doktor boleh ckp?...
bg sy je jadik doktor!!

No comments:

Post a Comment