testing

                                                                 Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2009

Bersama Ketua Menteri Melaka

Kenangan yang tidak dapat saya lupakan ketika dapat bergambar bersama Ketua Menteri Melaka, Dato Seri Mohd Ali Rustam & isteri...gambar tak berapa cantik, tengoklah muka saya & suami..berminyak..hahaha..terima kasih kepada Dato kerana sempat juga datang ke majlis perkahwinan kami walaupun beliau sibuk dengan tugas...tapi sayang sikit sebab mak & abah tak dapat bergambar bersama..mereka dah tidur agaknya..maklumlah penat menyambut tetamu dari pagi hingga selesai majlis kami..

3 comments:

  1. YAB Dtk Seri Ali Rustam adalah seorang pemimpin yang berjiwa rakyat, sentiasa dekat dihati rakyat sentiasa...

    yang baju oren sebelah YAB DAR tuh, tak lama lagi jadi la tuh......kehkehkehek

    ReplyDelete
  2. lepas ni, sambil buat blog sambil buat duit, register NUFFNANG then masukkan dalam blog...

    aku punya skrang blog aku dah dpt RM 8.50, based on orang klik....

    ReplyDelete
  3. amar, insyaallah..wei, kat blog umno pendamar tu, letakla gambar laki aku byk2 sikit..biar femes..hahaha..

    ReplyDelete